Mervee8 Mervee8 merhaba, benim de oluyor. 10+6 dayım. Sürekli yatmak gerekiyor. Kendimi iyi hissettiğimde kalkıp evde yemek yapmaya vs çalışıyorum ozaman kanama oluyor hemen yatıp progestan koyuyorum. Sürekli olması beni de yıprattı demek ki hiç kalkmamamız gerekiyor çok zor ama yatmak zorundayız. Bugün kabullendim ve kayınvalidemi çağırdım yemek yapıyor bakıyor sağolsun. Siz de öyle yapın derim. 9.ayına kadar kanaması devam edenler oluyormuş tedavisi de yok mecbur dua edip sabredicez. Olumlu düşünüp stresten uzak durmaya çalışıcaz. ♥️♥️🧿🧿