Fatma_0 Doğumdan sonra pijama - gecelik ne kadar olmalı? Ne kadar süre kullanılıyor bilginiz var mı? Bir tane pijama takımı aldım. Düğmelide alıcam fakat düğmeli iki tane mi alsam yoksa bir tane yeterlimi bilemedim. Siz ne düşünüyosunuz?
mlkkk Fatma_0 Kanamamız olunca taşma filan olur diye en az 2tane olmalı gecelik veya pijama hangisiyle rahat edeceğinizi düşünüyorsanız bence gecelik daha iyi hemen üstten giyiyorsunuz eğil git uğraşmazsanız pijamada ki gibi.