tomrish leaf-07 Bende devlet hast.de tıbbi genetik bölümünde yaptırmıştım. Ayrıca eşimle birlikte kromozom analizide yapılmıştı. Arkadaşa katılıyorum kayıp yaşamaktansa test yaptırıp kesin olarak ne olduğunu bilmek daha iyi.