Zezeeeyyldrm Arkadaslar eger kaybiniz varsa mutlaka pihtilasma testi yaptirin benimde ilk kaybimdi bos gebelikti doktor normaldir dedi ama ben dinlemedim test yaptirdim bugun sonucum cikti ve kan pihtilasmam varmis ihmal etmeyin
Defnealya_ Zezeeeyyldrm bende yaptırdım bekliyorum 🙏🏻 benimde 3 tane kaybım var 😰 peki şimdi napacaksın nasıl bi yol izliceksin
leaf-07 Zezeeeyyldrm bu kan pıhtılaşması testini hangi birimde yapıyorlar? Bir de birseyi daha merak ediyorum pcoslarda pıhtılaşma olur genelde demişler, bu pıhtılaşma gebe kalmaya da engel mi? 🤔
Gulcan06 Zezeeeyyldrm benim 3 aylıkken karnımda öldü banada yaptırmayın dediler kaç doktora gittiysem ama dinlemedm yaptırdım ve benimde pıhtılaşma sorunum cıktı hamile kalamadim ama bütün vitaminlerim yerlerde senin gibi ilaçlar kullaniyrm 1 ay kullandım geri vitaminlerim yerine geldi
Zezeeeyyldrm Defnealya_ vinalac haftada bir vurulmam icin igne b12 vitamini demir ilaci bide coraspirin yazdi doktorum bunlari kullan 1 ay boyunca dedi ve bu ay hamile kalma dedi
Zulalch Defnealya_ gen testide bir yaptirin isterseniz. Genelde okuduğum kadarıyla buradaki hanımlar yaptiriyor 2-3 kayıptan sonra
Zezeeeyyldrm leaf-07 kadin dogum doktoruna gittim yaptirdim 10 gunde falan cikti arastirma hastahanesinde yaptirdim
Zezeeeyyldrm leaf-07 onu bilmiyorum canim ben kolay hamile kaldim bende pco falan yok bence alakasi yoktur yada ben duymadim hic
BaturalpLena leaf-07 tıbbı genetik bakar,engelldir evet ama kan sulandırıcı iğnelerle hamileLiği sürdürmem mümkün. Ben şuan 35+3 üm her gün iğne vuruyorum
tomrish leaf-07 Bende devlet hast.de tıbbi genetik bölümünde yaptırmıştım. Ayrıca eşimle birlikte kromozom analizide yapılmıştı. Arkadaşa katılıyorum kayıp yaşamaktansa test yaptırıp kesin olarak ne olduğunu bilmek daha iyi.
Defnealya_ Zezeeeyyldrm bize fotoğrafını atsan bakardık aslında :) en nabızdan mı bakmıştın sen sonuca
Zezeeeyyldrm Defnealya_ 1 ay bunlari kullan ve bu 1 ay icinde hamile kalma bu ilaclari bitir oyle kal ki kurtaj olali baya olmus ben kalamadim bir turlu hamile hicye korunmadim yani
Zezeeeyyldrm Defnealya_ e nabiza dusmuyor canim gidip elden aliyosun nasil atiliyo bilmiyorhm bana anlatirsan atarim:-)
Defnealya_ Defnealya_ canım google resim yükle yaz ikinci linke tıkla oraya resmi yükle sonra üsteki linki kopyala buraya yapıştır :)
132025 Zezeeeyyldrm olmuş canım sağol geçen Instagram’da tanıyomusunuz bilmem Furkan kayabaşoğlu gebelik kayıplarıyla ilgili konuştu ve bu genlerin aslında etkili olmadığını ilaçların hiç bi işe yaramadığını söyledi ama burda kimileri iğneyle sağlıklı gebelik geçirdim diyo 🤷