Esrahalit valla kaçıncı evliliğin olursa olsun, bu kadar şeyi görmezden geliyorsun bile bile oda sanırım sevdiğinden. Ama seviyorsun diye de bu kadar iğrençliğe göz yumacağın anlamına gelmiyor canım. Ailenin üzülmesini düşünüyorsun ama başka kadınlarla tatmin oluyor seninle değil bu daha üzücü bilesin. Üstelik sana aldığı kolyeyi başka bir kadına vermek için senden alıyor yalan ile dolan ile? Ve de sen mesajlaştığını bile ses çıkarmıyorsun. Hem korkuyosun kaybetmekten, hemde seviyorsun. Ama bu kadar pisliğe de göz yumuyorsun. Eşin karşında böyle şeyler yapıyor ve susuyorsun. Ne diyimmm!