Leylaaa38 Arsiin rahmimin yarısı yok. Ve tüplerim kapalı canım… histereskopi oldum rahmim genişletildi miyomlar(et parçacıklarını) aldı
ratatosk Leylaaa38 önlem amaçlı veriliyor kan akışı düzenli olsun bebeğe kan gitsin diye tutunması için. Sağlıkla alın kucağınıza 🎈