Merhaba güzel anneler 5 yaşında bir kızım var bugün cinsiyeti öğrendim ikinci çocuğumuz da kız olacakmış 😊 ben çok mutlu oldum erkek olsaydı da mutlu olacaktım tabi 😊 eşim erkek bekliyordu biraz hayal kırıklığı gibi oldu ama 🤣 Evlat candır iyi ki nasip etmiş 🤲