baryaz Arkadaşlar yarın 24+0 oluyorum yarın başlamış oluyor değil mi idari iznim ve raporumu aile hekimimden alsam sıkıntı olur mu hastaneden alınması şart mı
ssnnmmm baryaz evet yarın başlıyor aile hekiminde verebilir sanırım sadece şu kadarlık hamiledir yazıyor kağıtta
Haynayff baryaz hayır kurumun çalıştığın yer izin veriyor sadece 24 haftalık olduğuna dair bi kağıt göstermen gerekir, rapor 32. Haftada canm