Embriyo ve ilk kalp atisini nezaman gördünüz ve duydunuz?:)
Senbibaksana 6.haftada kese göründü 2Subatta randevumuz var ıns kalp atışını duyarız 🙏👶🥰
4+2 de öğrendim henüz kesem yoktu. 5+3de kesesi göründü. 7+3de kalp atışını duydum
5 haftalık kese göründü, 6+1 kalp atışı duyuldu ❤️