dryaras7 O_kosem ilk uc ay ben de zayiflayanlardanim 3 kilo vermistim simdi 5 kilo aldim 😃 aliyorum ben de
HicranKzn dryaras7 sen birde bana sor astımım var o yüzden o kadar çok geliyor ki bana. Yatarken soluk soluğa kalkarken öyle🤦🏻♀️
dryaras7 HicranKzn Allah yardimcin olsun ins canim ya 🙂 dogum yapan arkadaslarim bebegini kucagina alinca herseyi unutuyorsun diyorlar 🙂
betulltoker dryaras7 dikkat ediyorum çok zayıf olmama rağmen yemiyorum ekmek pilav makarna 😂 çevremdekiler yemediğim için çocuk gelişmez vs diyor bir bebeğe makarna nın ne faydası olabılır ki ☺🤦🏼♀️ Masallah gelişimi de önde şimdilik 20+4 💕
LiyaNehir 36 .haftayım 5 kilo aldım.Başlarda çok korktum bebek kilo alıyormu acaba diye. Çok şükür bebek gayet iyi o yüzden benim gibi kilo alamayanlar sakın korkmayın bebişler alıyor ☺☺
Handemehmet dryaras7 yoo bebek gayet iyi birşey demedi yani önemli olan bebek zaten kendine aldıgın kılolarn bebege hiç faydası yok