Sevyu Bebişin beşiğini internetten almaya karar verdik.. Lütfen önerilerinizi bekliyorum.. Rabbim kısmet ederse ilk çocuğumuz. Acemilik malum.. tecrübeli anneler yönlendirirseniz çok sevinirim 😊
Knrsd Sevyu benımde ılk genelıgım uzun araştırmalar sonucu anne yanına yarar verdık daha kullanıslı hemde şık duruyor
Gkcydn Ben de anne yani beşik alacağım ama bir çok markada 6 9 ay kadar kullanılabileceğini gördüm.Ben hemen bebek odası yapmayacağım oyuzden daha uzun süre uyuyabilecegi ahşap anne yanı besinlerden kullanacağız.(meltem kral beşik,Ikea beşiği gibi)
Ftmklbk Kızlar merhaba. Benimde ilk gebeliğim. Anne yani beşik alacağım. Bi hayli araştırdım. Bana cazip gelen bir kaç durumu size bahsedeyim. Anne yani besiklerin ölçülerine dikkat edin. 60×100 60×110 60×120 Ve 70×130 ölçülerini gördüm ben. 60 ×100 çok küçük gerçekten. Ben 70×130 ya da 60×120 almaya dikkat edicem. Bazı besiklerde yatak kademesi iki tane oluyor bazılarında 3. Ben gittiğim mağazalarda bu farkları gördüm. Internetten alacak arkadaşlar bunlara dikkat edin bence.
Ftmklbk Fikri olan arkadasalra da şunu sorayim. Anne yani besiklerde bi ahşap model var boyasız. Bir de mobilya olarak anne yani beşik var. Sizce hangisi daha iyi her acıdan?
Derin2828 Park yataktan çok memnunum uzun tıllar kullandık sonralarında oyun havuzu gibi hala açık aktif kullanıyoruz, kapatınca hiç yer kaplamıyor