Hiko91 Arkadaşlar 28.haftamdayım bu zamana kadar toplam 10 kilo almışım🙈Normal kiloda hamile kaldım ama iştahım sürekli artıyor,kendime engel olamıyorum.Sizin bu konuda öneriniz var mı?Fazla kilo almamak mümkun mü son trimesterda.Yorumlarınızı bekliyorum.
Aylayla Hiko91 ben 35+3 deyim 8 kilo aldım dr çok iyi dedi bende kendime şaşırdım üçincü gebeliğim iki gebeliğimde 16 kilo almıştım sanırım hamile kalmadan yeme alışkanlıklarım değiştiği için kilo alımım normal oldu ben sabah 2 dilim tam buğday haşlanmış yumurta yiyorum tatlı nerdeyse hiç yemedim canım istemedi ve sebze ağırlıklı besleniyorum normal düzenimi hiç bozmadım hatta bana baya yararı oldu
Seymaay Ay bende 21. Haftamdayım iki haftadır sürekli yiyesim geliyor ama kilo almakta istemiyorum napıcaz bilmemmm 🤭