Merhaba güzel anneler ve anne adayları ❤️
Yemek konusunda çok tükendim her gün aynı şey vallahi iliğim kurudu 😅 bu postta güzel, sağlıklı, lezettli, bulantıyla mücadeleci, gaz yapmayan, yaparken eğleneceğimiz, yerken “bu tarifi verenin ellerinden öpüyorum” diyeceğimiz leziz mi leziz tarifleri paylaşalım mı 🥳
Bu arada ben 8+3’üm bulantılarım çok fazla ve ayran aşı çorbası çok güzel azalttı. Eminim herkes biliyordur ama yine de tarifini vereyim;
Malzemeler
-1 kişi için-
Yarım kase süzme yoğurt
Yarım kase laktozsuz yoğurt (gaz yapmasın diye)
Dilediğiniz kadar nohut
Dilediğiniz kadar yarma
Yapılışı
Nohutu ve yarmayı bir güzel haşlıyoruz. Haşlama suyuna bir çay kaşığı limon suyu koyarsanız özünü çok güzel bırakıyor. Kokusu da olmuyor.
Süzme yoğurdu ve laktozsuz yoğurdu bir kapta çırpıyoruz.
Ben genelde sadece kendime yaptığım için tarifi 1 kişilik ölçülerde verdim siz kişi sayısına göre çoğaltabilirsiniz. Eğer biraz cıvık kıvamda seviyorsanız süzme yoğurt miktarını azaltabilirsiniz.
Süzdüğünüz nohut ve yarmadan sevdiğiniz kadarını yoğurtla birleştirdikten sonra nane ve sumak döküp bir güzel yiyoruz ❤️
Hamile olduğumuz için bakliyat tüketimine dikkat etmemiz gerektiğini tekrar hatırlatayım. Benim doktorum haftada en fazla 5 kere tüketmelisin dediği için ben sık sık yiyorum 💐 siz de doktorunuza danışarak tüketin bazı vücutlar bakliyata tepki gösterebiliyormuş ❤️
Afiyet olsun! 🥰