Ben ilk defa post açıyorum.
36+1 haftalık hamileyim ve içime bir korku düştü. Hadi banyo yaparken suyum gelirse ve anlamazsam diye çok korkuyorum. Ve bir sorum var şu gelen anneler anlar belki. Suyum boşalsa ve ben anlamasam, şu boşaldıktan sonra bebeğim hareket eder mi?? Dün geceden beri uyuyamıyorum lütfen bilgisi olanlar cevap verebilir mi??😔😔😔