Birileri Neva3 doktordan 24.haftada olduğuma dair durum bildirir rapor ve dilekçe verip öyle ayrıldım ben
yasemin333 Neva3 kurumlar idari izne mecburi çıkarmak zorundalar kabul etmeme gibi bir durumları yok.
grmz31 Neva3 yönetici insiyatifinde olduğu için ben alamadım ama hamilelikte kullandım geçen sene izne bi cıktım su an bebek doğdu kısa kısa gittiğim zamanlar olsada işime baya yaradı
Fatoos Bu senin yasal hakkın canım reddedemezler doktorundan 24. Haftaya girdiğine dair rapor al yönetime teslim et 24. Haftaya başladığın anda seni izne ayırmak zorundalar
Neva3 Fatoos o hemşirelerde geçerli sanırım normal memurlarda 24 hafta şartı koşmamış genelgede hamilelerin izinli sayılması demiş
Sevi36610 Kadın doğum doktoruma gittiğinde 24.hafta raporu alıyorsun raporu verdiğin an kabul ediyorlar zaten itiraz edemezler.sonrasında 32. Haftada geri başlıyoruz yani başlamak isteyen başlıyor çalışır raporuyla.
Limonlimon baryaz bunu ben sormuştum bazı kurumlar kabul ediyormuş ama siz yine kendi idarecilerinize sorun bunu
Burcuckmk Neva3 24 haftalik olduğumda doktorumdan durum bildirir raporu alip personel servisine birakicam biticek yasak hakkin olan şeyi geri çeviremezler