Sultanali Emel38 teşekkür ederim 🤭🤭 doktordan Doktora degişir dedi arkadaşımda bende burda sorayım dedim
mzgok Hayır alttan muayene yapılmıyor. Doktor karnınıza ultrason dan bakıyor baya bir detaylıca . Sonra ense kalınlığıni ölçüyor . Ve sizden kan almak için sizi labaratuvar a yönlendiriyor.
Beyzan Gebeliğin ilk haftaları hariç eğer rahimde acılma kanama vs yoksa alttan bakma olmuyor. Ben 5. Haftada gittim ilk onda bile alttan bakmadı. Muhtemelen doğuma kadar da Alttan bakmaz
Sultanali Beyzan cok şükür alttan bakmaya gerek hiç duyulmadı ama doktrdan doktara degişir dedi arkadaşım bende tedirgin oldum
Gzdsrm Canim 31 haftaligim daha hic alttan muayene olmadim ikili taramada sadece kan veriyosun ultrasonlada bebegin ense kalinligini olcuyo doktor o kadar
Gzdsrm mzgok bizim ikili cok sukur temiz cikti doktorum istege bagli yaptirabilirsin 3luyu ama 2li temiz geldigi icin gerek yok dedi ben yinede soylemekle yukumluyum dedi biz yaptirmadik