Zafsim0801 Ya kafam karışık , gebelik şekerinin acaba kilo almayla sürekli açıkmaylaaa varmı bir alakasi ya 1 haftam var yaptırsam mi yaptırmadıgımdaaa ameliyatımda bana bi zararı varmı isteğe bağlı sezeryan olcam
Edaaguleer Zafsim0801 Hızlı kilo alımı ve sürekli susama hissiniz varsa zaten doktor yaptırmanızı tavsiye ediyor ama bence yapılması gereken birşeyse yapın derim çünkü varsa şekeriniz risk fazla ama benim doktorum gerek duymadı şeker aleti alıp düzenli kontrollerini yap dedi öyle yapıyorum açlık tokluk şükür sıkıntı çıkmadı
MucizeAnnesii Zafsim0801 hiç mi iki dilim baklava yanından dondurma yemiyorsunuz ? Şeker yüklemesi normal hayatımızda yapıyoruz aslında 😀Ben yaptıracağım ailemde şeker hastası var .
gamzosgamzos Hayir hic bir zarari yok ben yaptirdim ve gebelik sekerim cikti diyet ve insulin olarak devam ettim aclik toklu hatta 3 aylik sekerim bile normal cikmiati gizli seker varmis Allah korusun gebelikte seker olup onlem alinmazsa olu doguma bebegin dogduktan sonra seker hastasi olmasina kadar gidiyor cok ciddi bir durum