Boncukgiller003 Steteskop ile bebeği kaçıncı haftada duymaya başlarız bilgisi olan var mı. 18 haftalık hamileyim ama sadece bebeğin suyunun sesi geliyo 😅😂
Mom8 Boncukgiller003 steteskop ile20. Haftalardan sonra dinlemek mümkün deniyor ama doğru yeri bulmak çok zor genelde insan kendi kalp atışı veya nabız sesini falan bebeğin kalbi sanıyormuş o yüzden tavsiye etmiyorlar canım
2melek_annesii Boncukgiller003 bu stresli Bi iş değil mi haraket etmese dur dinleyim desen duyamasan Bi ton stres yasanır yani bence sıkıntılı Bi iş bu 😊
Oglm_0212 27-28-30. Haftamda hep dinlemeye çalıştım ama kalp atış sesi falan yoktu su sesi gibi bişeylerin aktığı ses oluyordu😁 eşimde dinlemişti oda duymamamıştı şuan 37+3 olduk heyecanla gelsin die bekliyorum ❤️
Boncukgiller003 Oglm_0212 ahahaa boşuna aldım desenize 😅 bı heves ile dolap uygulamasından almıştım 😂😂😂
Oglm_0212 Boncukgiller003 olsun evde bulunsun daha ilerleyen haftalarda deneyin siz inşallah duyarsınız😁