glyldzz canım ben yeni değiştirdim hastanemi.
benim bütün ailem Avicenna ataşehirde doğum yaptı.
ben bir inat başka hastaneye gittim ama bazı sorunlardan dolayı hastanemi değiştirdim şimdi.
mustafa beye gidiyorum çok kibar biri güzel güzel anlatıyor sizi çok rahatlatıyor inşallah hayırlısı olur diyorum yeni doktorum🙏
ailemdekiler Nuran hanıma gitmişlerdi hepsi çok memnun kaldı.