Brn16 KaanErkan-mom bende bugün suniyle doğum yaptım oğluşuma kavuştum darısı sizin başınıza inşallah Allah bir avazda kurtulmayı nasip etsin inşallah
Livanur_65 KaanErkan-mom rabbim yardımcın olsun inşallah Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah
AsM Yaa 🤩insalah kolay ve guzel bir doğum olur saglikla aljrsin kucagina bebisiiini ❣️ darisi bizlere 🙏
Nasippp KaanErkan-mom benim doktorum da o canım ☺️ Sezeryan mi normal doğum mu oldu nasıl geçti normal doğumsa eğer nasıl rahatlatıyor mu insanı 🙈
Nasippp KaanErkan-mom Evt okudum ☺️ Bende Muhammed beyin riskli gebesiyim serklajlıyım rabbim bizlere de vaktinde doğumlar nasip etsin 🤲🏻 doğum ücreti 3,500 dimi canım