Serapakcay ben özele gidiyordum çevremdeki herkes gereksiz pahalı olduğunu iddia etti. Bende en sonunda Gazi’ye karar verdim akrabalarımızdan birçok kişi orda doğum etti çok memnunlar. Şehir hastanesi de çok iyi diyorlar ama her seferinde aynı doktor olmuyormuş maalesef.