Kızlar normal dogum yapalı tam 30 gün oldu 27 gün boyunca kanama oldu artık bitti beyaza döndü dedim ve duşumu aldım ertesi gün tekrardan pembelesmeye başladı git gide rengi koyulasti ve aynı adet kanaması gibi iki gündür yani bu normal mi bitip tekrardan başlar mi kanama herhangi bi sıkıntım yok ağrı falan bunu yaşayan varmı aramızda