tkrj19 bende miyopum lens kullaniyorum eger lensleriniz gunluk ise sknti yasayabilirsiniz haftalik yada aylik ise sknti olmaz. Benim lenslerim aylik mesela bazen cikarmiyorum sknti olmuyor. Eger lensleriniz gunluk ise haftalik yada aylik ile degisirseniz hastanede daha rahat ederseniz 😇