Gmzbrl Kızlar dünde post açmıştım bugün kontrolüm vardı bebeğimin suyu azalmış doğumu başlattılar önce ilaç koydular sonra suni bağlıcaklar tam 39 hafta dua edin bana ne olur açılmam hızlı olsun kolay olsun doğumum 🤲🏻
alemine Gmzbrl rabbim kolaylaştırsın. Bana da dua eder misiniz siz kabul olur duanız 😔 koku kaybım var geçmesi için 😔
Aryam-15-15 Gmzbrl maşllah haftan tam hic korkma rabbim bi avzda kurtarsin cnm seniin haftlra gelmek hepimze nasip olsun
Kevserrrr1 Gmzbrl Allah yardımcınız olsun hemencecik acısız sıkıntısız alırsın İnşallah bebeğini kucağına
Aryam-15-15 alemine benimde cnm erken dogum var gine gebeyim banda dua et bn bütun hamilre dua ediyom rabbim bida yasatmasin hicbirmize kac haftalksin
pitircikannesi1 Gmzbrl canim bir avazda sağlıcakla kolaylikla dogurmani nasip etsin rabbim. Hayırlı güzel haberlerini bekliyoruz inşallah ☺
Aryam-15-15 alemine yok cnm bn yanls anlmasim senin yazdni ya bn 23 haftalgim oncden bi erken dogum var bnim korkum var onu demk istedim sen koku kaybi yazmisin yeni fark etim kb bnim dualrimda hepniz varsniz sende anne olmsun annenin duasi kabul olur derler bna dua edermsin🤲
tanya25 Gmzbrl Rabbim bi avazda kurtarsın inşallah canım sağlıklı sıhhatli kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🙏
Dnzylmz Gmzbrl bir avazda derler ya öyle kurtul inşallah bende ilk doğumumu suni ile yaptım İnan anlatılan kadar korkunç değil biteceğine odaklan insan vücudu mükemmel bir sistem bunu sende başaracaksın 👍🏻
Aysem41 Gmzbrl rabbim yardımcın olsun canım insallah diledigin gibi guzel bir dogum sürecin olur sağlıcakla kucagina al inşallah 🤲🤗
Gmzbrl Kızlar hepinizden Allah razı olsun güzel dilekleriniz dualarınız için rabbim gönlünüzden ne geçiyorsa onu nasip etsin hepinize 🤲🏻💕