Drngrkm 28den beri baş aşağıydı geçen hafta ptesi 39.haftada başı kanalda her an herşey olabilir dedi doktorumuz ctesi kontrole gittik başını kanaldan çıkarmış dünya umrunda değil ayaklarıyla oynuyodu😂 41.haftayı doldurana kadar bekleyelim dedi doktor sonra duruma göre o gelmezse biz çıkartırız dedi😂 korkmayın yani zaten sizin haftanızda doğan bebeklerde de ciddi komplikasyonlar oluşmuyor sağlıklı doğuyorlar genelde😊