Bir tanıdığımız gebeyken saçını boyamış.bebegi doğduktan 6 ay sonra bebeği ôlmüs.nedenini araştırmislar doktor hiç kimyevi maddeye maruz kaldin mi demiş..boya yapmış gebeyken.o boya çocuğun gelişimini etkilemiş kanser mi dediler emin değilim ondan ölmüş.boyama dedi bana saçini bebeğim ondan öldü dedi .