Zamansizzz valla Allah günah yazmasın ama ben kusarken bazen bebeği de kuscam diye korkuyordum. Su an çok normal her bünye Farklı zamanda kesiliyor veya hiç yaşamıyor bile. Ben 18-19. Haftama kadar cektim ağlıyordum artık sıkıldım kusmaktan diye. Prilam kullanıyorum halen. Gece yatmadan 2 taneyi 1e düşürdüm bazen hiç içmiyorum ilacıda bırakayım diye ama illa sabah kalkınca bi bulantı yaşıyorum kusma olmasada artık.