Abdullahm1 Hanımlar karnım çok aşağı indi . Bebek hareketleri de bir tık azaldı hareket var ama daha az gibi . Karnımı dışarıdan gören barz anlar bu korkulacak bir şey mi çok endişelendim.
Arass__ Abdullahm1 bende aynı haftadayım benimkinde düşmüş gibi 😕 Bugunde bebiiş harketelerini vajinada baya hissettim özellikle oturdugum zaman sizde oluyormu
gamzosgamzos Hayir degil benim 28.haftadan itibaren dusmustu her goren aman dikkat et her an gelebilir diyordu cok sukur zamaninda dogum yaptim
Abdullahm1 gamzosgamzos gönlümü rahatlattınız Allah razı olsun çok korktum panikledim . Çok teşekkür ederim
Abdullahm1 Arass__ evet evet afedersiniz benimde ya orda ya kalçamın en altında hissediyorum nadir yıkarsa hissediyorum karnımı arkadaşıma gösterdim evet aşağıda dedi . Bi de enfeksiyon var bende israr yollarım fena . İnsan ister istemez etkileniyor