Beyzasel canım benim böyle bi riskim olmadı ama bildiğim kadarıyla senin çok dikkat etmen gerekir.. Serkajlı gebelik diyorlar sanırım o dikiş atılmaya.. Ayakta kalma kendini yorma asla ağır şeyler kaldırma.. Ve mutlaka kontrollerini sık bir şekilde ayarla.. Senin canını sıkmak istemem ama komşum 20 haftalıkken bu yüzden bebeğini kaybetti.. Aman dikkat et hiç birşey senden ve bebeğin den önemli değil 🌼