MucizeAnnesii 20+5de detaylıya girdim 21+2 görünüyordu gelişimi 400 gr normal dediler detaylı da 6 öğün 3 ana ve 3 ara öğün olmak üzere beslenmek ideal beslenme olduğu için ben o şekilde besleniyorum az ve sık .Kırmızı et ,kivi , elma, ceviz , muz , nar , ıspanak , kefir , peynir ,yoğurt,tahin pekmez ,laktozsuz süt sık sık tüketiyorum dengeli beslenmek için bu konu hakkında bir doktorun videosunu dinledim geçenlerde Anne ve Babanın doğum kiloları genetik faktörler ve ırksal özellikler çok önemliymiş bebek ana rahmine düştüğü anda aslında belli imiş ne kadar kaç kg doğacağı bizim çabalarımız bunu aslında çok da fazla değiştirmezmiş yine de elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz 🥰😇