Kubra5328 herkesin iç karni başka olur, karin kaslari başka olur, tabii bunlari o cahil topluma anlatmaktansa, he he diyip geçin bence. Bende 22+2 yim, karnim yeni çikti daha, pijamalarimla yada ince kiyafetlerle belirgin oluyo, ama normal sokak kiyafetlerimde hafif gobek gibi duruyor, kimse anlamaz belkide. Takilmayin boyle seylere, bizim huzurumuz bebegin huzuru herkesten onemli🥰