8+5 hamileyim kherseyim guzel idrar yolları da enfeksiyon var. Bikere antibytk kullandım bol su tuketmeye calısıyorum midem bulanıyor doktorum ay sonuna cagırdı su iç olmasa ay sonu birdaha kontrol ederiz dedi suan ne yapmam gerek kucuk tuvaletini yaparken kasıkları arıyor sarı akıntı var arada bi kokulu oluyor korkuyorum bişey oluck diye ne yapmalıyım bol su içimde idrarımın rengi degişiyor