OktayMeltemSahin Meltemm123 bunun bir haftası günü yok ben ilk öğrendiğimde 4 haftalıktı anneme eşime kayınvalideme söyledim sonra doktora gittim keseyi 7.haftada gördük 2.ayda herkes öğrenmişti size bağlı ne zaman söylemek isterseniz ozaman söyleyebilirsiniz.
mom44 Meltemm123 10 haftada falan o zamana kadar kaynanam ve kendi anneme söledik kaynatam görümcem kardeşlerim 10 haftada öğrendi söylemedik 31 haftamı neydi emzik zincirini internete atıncada geniş kesim öğrendi 😁 akrabalar duymustuda duymayanlarda o zaman şok olmustu
Ipek3427 Meltemm123 Ben 8 haftalıkken öğrendim kaynanama anneme söyledim. 4. Aya yakın yavaş yavaş söylemeye başladık nazar değer diye
Prensesininannesi Meltemm123 Ben eşime test yapar yapmaz söyledim sonraki gün hastaneye gidecektim eşimde annesine annesi anneme le konuşuyomuş o arada oda anneme derken ben söylemeden daha ultrasona girip dokor keseyi görmeden anneler söyledi 🙈🤣 Ama ban kalsa en güzel söyleme zamanı çok yakınlar dışında 2,3 aylık gibi bi zaman 😊
Yildizim Doktorum bile şimdi kimseye söyleme her ağızdan bir ses çıkar o bunu yap bu bunu yap der, ilaç bile bıraktırırlar sana dedi 😂şimdilik söylemeyi düşünmüyoruz bi annem ile kaynanam biliyor
Cemoss Meltemm123 ben ilk bebegimde hemen soylemistim herkese ama 7 haftalkken ogrendimki kalbi atmiyomus melegimin ikinci hamileligimde kendi aileme hemen soyledik esimin ailesine 12. Haftadan snra soyledik snra 5. Aymda felanda herkes ogrendi 😊😊
AyeGlKarabulut Meltemm123 benim kocam yaydı sağolsun ben istemedim duyulsun ama durmadı beyefendi ilkinde çok şaf ettiler işte biz ilişkiye girdik çocuk çıkacak felan diye kendinizi yaygara ettiniz diye çok gıcık olmuştum ama nihayetinde dedi gene aynı lafı anası ablasıgil bana soktu sanki kendiler doğurmugo demeyince doğmayacak çocuğun zaten biyolojisi ortada hemen desende sonra desende
deletedmom55 Meltemm123 ben 3 aylık oldum sadece annemler ve kayınvalidemler biliyor karnım çıkınca öğrensinler 😀
bebekkaradag Meltemm123 9 haftalık gebeliği sonlanmış bir anne adayı olarak tavsiyem hemen duyurmayın... sonrası çok acı oluyor😓
Rasev bebekkaradag allah sabr versin canm inşaAllah yakin zamanda sevinirsin bende yasadim dusuk yapdim Allaha çok şükür yine hamile kaldim darisi basina inşaAllah