Merhaba hanımlar 8+1 hamileyim iki gün önce lekelenmem oldu doktora gittim kalp atışı var iğne kullanalım ama Her an birşey olabilir garanti veremem dedi daha öncede bir düşüğüm vardı şimdi iğne kullanıyorum bu iğneyi kullanıp memnun olan varmı bebeğe etkisi olur mu bilgisi olan söyleyebilir mi