C-z-M-d Merhaba, Şubat’ın ortalarında Adatıp’ta doğum yapıcam ama hastane hakkında hiç bilgim yok. Eşler doğuma girebiliyor mu? Doğum yapmış tecrübeli anneler varsa bilgi verirlerse çok memnun olurum. 🌸