Dyg61 Baküde doğum yaptım ben, geceden beri emzirmedim yanıma bile daha yeni getirdiler.. soruyorum doğru düzgün bilgi alamıyorum bu çocuk niye aç bırakılıyor diye. Sanırım biberonla beslediler bana sormadan. Şimdi durumu gayet iyi uyuyor, uyandığında emzirebileceğim söylendi