Hatice4446 Kimler kaçta uyuyor uyanıyor ben 12 1 de yatıp öğle 12 de kalkıyorum 🙄🙄 anca kalkabiliyorum uykuya çok alıştım ama bu sırada bebeğim çok mu aç kalıyor sizce
Ozlem0342 baby3_ ben 36+4 haftalığım 1 haftadır uykularım gitti😫 sabah karşı uyuya kalıyorum geri 9 da uyanıyorum 🤷♀️🤷♀️
baby3_ Ozlem0342 bende 32+2 yim ikiz bekliyorum nasipse ne sağa ne sola dönmem mümkün değil .bu bi ara doğuruyorum diye dolanıyorum
baby3_ Ozlem0342 32+2 yim bende ikiz bekliyorum nasipse çok zorlanıyorum inan ki . Allah sağ salim herkesin kucağını doldursun
baby3_ Ozlem0342 32+2 yim bende ikiz bekliyorum nasipse çok zorlanıyorum inan ki . Allah sağ salim herkesin kucağını doldursun