Muazzez37
ya böyle afedersiniz büyük tuvalete gidecekmiş de sıkışıyormuş gibi ara ara gaz sancısı gibi doktora gittim geçen hafta nst de hiç bisey çıkmadı rahim ağzı kapalı 🙈 magnezyum eksikliğinden oluyormuş osteocare diye bir takviye verdi onu içiyorum iyi geldi biraz birde benim omuzlarımdan parmak uçlarıma kadar uyuşma var bel sırt agrılarım vs onun içinde ilaç biraz rahatlattı uyuşukluğum bir hafta öncesine göre azaldı 🙏 34 hafta olduk bugün Allahım herkese yavrusunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤱🏻