deleted270 Dr bize 2 günde bir dedi ama hergün deneyenler de varmış hamile kalanlar yada tecrübeli olanlar yardımcı olabilirmi
Semanur27-K deleted270 canım bnde vurundum doktor bana gün vermişti su gün filan ilşkiye gircen diye yani iki günde bir giriyordum
Alpays_Mommy Canim 2 günde bir sperm kalitesi için daha iyi. Zaten spermler rahminde 5 güne kadar yaşayabiliyor. Banada doktorum 2 günde bir demişti ama en önemlisi de stres yapmamak. Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🥰