Rabiamlkc Bugün ilk kontrolüme gittim kesem gözüktü sol tarafta 4+5 teyim doktor düşük tehlikesi diyemem ama tedbirimizi almamız lazım dedi ve progestan verdi bende biraz tedirgin oldum daha ilk gebeliğim😔😔 folik için de DioFol verdi
Merveakbulutt Rabiamlkc canım içini ferah tut bende ilk kese görmeye agrım olduğu için gitmiştim düşük riskim yoktu hiç birşey demedi bianda progestan başlıyoruz dedi ilacı bildiğim için ne alaka diye sordugumda önlem için denildi merak etme daha iyi olur hem senin hemde minik can için korkma ben birde doktorum 26.haftama kadar kullandım şimdi meleğim 12 gündür yanımda uyuyor
Bebek-geliyor Rabiamlkc korkmayın önlem amaçlı da kullanılabiliyor bu ilaçlar ben 35+4 deyim hala progestan kullanıyorum çok faydalı bir ilaç kullanın vajinal kullanım daha etkili ağızdan alındığında yan etkisi çok oluyor.
Smm12efe- Rabiamlkc bende kullandım ilk haftalarda başladım canım hiç bir zararı olmaz korkma tedbir amaçlı vermesi çok iyi gerçekten bana da tedbir amaçlı vermişti doktorum. Bu arada fitil olarak kullanmanı tavsiye ederim diğer türlü yan etkisi var 😔
Deryakar Bende seninle aynı haftada öğrenmiştim .doktorum aynı şeyi söyledi şuan 9 haftadayim 12 haftaya kadar kullancam içini ferah tut 😊
Rabiamlkc Deryakar herhangi bi ağrınız lekelenme var mı peki doktor kanama falan sordu ama bende sadece ağrı var biraz korktum
Esmanur_97 Deryakar 37+5 oldum geçen hafta kullanmayı bıraktım ilk dört ay düşük için kullanmış sonraki aylarda da erken doğum riski için kullanmış bi sıkıntı olmuyor merak etme 😊
Rabiamlkc Merveakbulutt ay maşallah allah size bağışlasın 🙏🏻 Bende sordum düşük tehlikesi diyemeyiz ama tedbir almalıyız dedi doktor
Merveakbulutt Rabiamlkc Evet kuzum merak etme bol bol dua et rabbim kucağını boş bırakmasın inşallah . Bende çok kullandım faydasını gördüm
Rabiamlkc Bebek-geliyor evet doktor da dedi baş dönmesi Halsizlik yapar diye yan etkisi ama hap olarak yazdı