C-z-M-d Meva_54 eğer doğum yapacağınız hastanenin sgk ile anlaşması varsa küvöz için para ödenmiyor. Devlet karşılıyor.
may2021mother Meva_54 Meva_54 ilk 28 gün yenidoğan yoğun bakım devlet tarafından karşılanır ücretsizdir. Sonraki günler için ise sigortadan ödenir.
C-z-M-d Mutlubirannee hastanenin anlaşması yok muydu? Benim ilk kızım 8 ay yoğunbakımda kaldı. Bir lira ödemedik.
C-z-M-d Meva_54 hastane anlaşmalıysa ve sizinde sgknız varsa ücret ödenmiyor. Doğum yapacağınız hastanenin anlaşmalı olup olmadığını öğrenin bence. Birde erken doğum olacağı kesin mi?
Meva_54 C-z-M-d Tabikide kesin değil ama öyle bi riskimiz varmış .. Allah bilir .. Rabbim vaktinde saatinde sağlıkla kavustrurur inşallah .. Sadece merak ettim işte doğum ucretlerine dahilmi diye .. Bakalım hayrlisi .. Teşekkür ederim😇