ebrarecem geçen ayki kontörülümde doğum ücreti içinde konuştum onda da geçerli dediler.Allah kısmet ederse sezaryen doğum olacak, sigortasız 5000-6000 tl olan doğum bu haktan yararlanarak 3500 fiyat verdiler. Bu fiyatta 2. Sezaryen doğumum olduğu için biraz yüksek. İlk doğumlarda daha da düşüktür.