tubiii0106 hanimlar birqzdan alisverise gtcem lohusa takimi alcam ve emzirme atlati alaim diyorm onerilerinizi bekliyorm pemtiye gidim diyorm ama lcw defacto gbi seylerde okumstm
Tahaninannesii tubiii0106 bende pijama takımı falan almak istiyorum 33+3üm şuan nasıl bir beden almam lazım kestiremiyorum doğum zamanı nasıl olacak acaba onun için almadım daha🤦🏻♀️
bus91 tubiii0106 lcw cok raht canım ben henuz 24 haftalıgım ama şimdiden giymeye başladım 😂😂 sutyenın o sıkıntısı bitiyor mis
dumansule tubiii0106 hepsiburadadan 44.90 a şahinler marka aldım çok hüzel tavsiye ederim emzirme ayleti. diğer uygulamalarda daha yüksek fiyatı.
Deletedmom27 tubiii0106 ben korse emzirme atleti ve südyenimi pentiden almıştım çok memnun kaldım..atlet ve südyeni hala kullanıyorum çok rahat hep toparlıyo hem sıkma yapmıyo..kaç kez yıkandı esneme de olmadı..biraz pahalı ama penti derim ben👍🏻
bus91 Deletedmom27 korse doğum sonrası için mı kullandınız mı yanı memnun kaldınız mı bende sarkma olmasın dıye doğum sonrası almak istıyorum gercekten toparlıyormu
sherlock_anne tubiii0106 emzirme sütyeni almak yeterli olacaktır. :) eğer sütyen kullanmayacaksanıx atlet alabilirsiniz fakat sütyen kadar kullanışlı değil
Deletedmom27 bus91 ben sezaryenliydim,40 ım çıktıktan sonra kullandım.. baya etkili göbeğim nerdeyse yok olduydu ama 5 aylıkken tekrar hamile kaldım😂çıkardık mecbur hep kullanıyodum aylardır..özellikle iş yaparken tak zorluyor ama ekstra etkili oluyor
Cagemeg tubiii0106 Kaplı südyenli olanlardan istiyosan Lcw ye bak. Ben 2 tane aldım çok beğendim. 39 tl idi geçen hafta aldım. Ekstra emzirme südyeni almıcam çünki atlet südyenli.
Gizemshn Bende almayı düşünüyorum su an 26 haftaligim ama göğüslerim normal büyüklükte ve sutyenlerim oluyor su an almayacağım yani sizce atlet mi daha kullanışlı sutyenli mi bende kararsizim bu konuda
Seda_19 Gizemshn kesinlikle sütyen 🙏 atlet her zaman tek başına giyilmiyor birde yaza gelecek galiba doğumunuz yazın sadece sütyen üzerine tişört swet giyebilirsiniz ama atlet ile göğüs uclarınız belli olabilir 🙈
Seda_19 tubiii0106 ben almadım kuzenim daginin emzirme sütyeni ve atletini verdi inanılmaz rahat çok çok tavsiye ederim ben normalde çok fazla kullanamazdım sıkıştırıyor beni çamaşır diye ama bu dediğimi gece bile çıkarmıyorum diyebilirim o kadar rahat kesimi yeri de çok güzel bir göz gezdir istersen 🤭
Seda_19 tubiii0106 https://www.dagi.com.tr/ten-penye-emzirme-sutyeni-p119814?gclid=EAIaIQobChMIo6iTvZel7gIVzOeyCh3NHgcLEAQYCSABEgI6pPD_BwE dediğim ürün bu kuzenim geçen sene Eminönü’nden almış 50 liraya şimdi zamlanmış ☹️ Ama pişman olmazsın emin ol
Hyry9004 tubiii0106 ben ne emzirme sütyeni ne de emzirme atleti aldım. Penye içinde ped olan yarim atletlerden aldım. Zaten sütüm akmasın diye göğüs pedi kullanıcam içinde de ped var göğüs ucu belli olmaz sütümde çıkmaz. Çok rahat oluyorlar.