AysenO Kızlar ben meyvesuyu sıkacağı almak istiyorum ama köpürtmeyen sıkacak var mı? Varsa öneriniz nedir? Yardımcı olursanız çok sevinirim😇
MerveKaya38 AysenO ben simbonun aldım berbat birsy 180 TL de para verdim boşa gitti yani iyi bir marka alın derim .
Fatma4495 Köpüğüde güzell ikinci elden arzumun katı sıkacağından aldım 100 liraya harika sıkıyor havuç elma narenciyeler nar herşeyi sıkıyorum 1000 Watt ama yinede posaları sulu kalıyor gibi geliyor kup kuru olana kadar sıksın istiyorum