Hanımlar merhaba,
Daha 15. Haftamdayım ama bi iki gündür inanılmaz derecede göğüslerimin uçları kaşınıyor kaşıyınca da acıyor. Var mı bunun bir çaresi ? Hani forumda görüyorum çoğu arkadaşın kaşıntısı 38. Haftalarda filan oluyor doğum yakını ya da doğum sonrası. Niye böyle oldu ki anlamadım 🤷🏻♀️