Kızlar 23+2 gündeyim kaç günden beri kabızlık sıkıntım vardı ve doktor dahilinde ilaç kullandım sonra ishal oldum dün kasıklarım da ağrı vardı hastahaneye gittim ve ultrason dan baktılar sonra nst bağlayıp sancıya baktılar su kaybetmişsin ara ara sancın çıkıyor acil de serum takacaklar dediler taktırdım ve tekrar nst girdim sancıların düzeldi dedi magnezyum yazdı ve iki gün sonra doktoruna git dedi yarın gidecektim ama sabah tuvalete girdim çıktı m sonra bir den altım da biraz sarı lekeli su geldi sırtımın yanların da ağrı var biraz sizce suyum gelmiş olabilir mi fikri olan var mı☹️☹️☹️