Yenigelin234 Beş haftalık hamileyim kızlar sol kasığımda ara ara iğne batması gibi ağrı oluyor normalmi sizce
[silindi] Yenigelin234 ay ı cnm benımde sol yanım agrıyordu smdi 7 hafta gitti cok şükür kasık agrısı ama ara ara olcak senınde 7 haftada biter
Zeynep_18 Yenigelin234 bunlar çok normal, 16 haftamdayım kasıklarımda hâlâ sancı oluyor bazen ve böylede devam eder çünkü bebiş büyüdükçe rahimde büyüyor kasılıyor, takılma yani🌼