Happy_27 gittim Dilara hanıma. Önce giriş yaptırıp detaylı ultrason için randevu aldım oraya indim. Yarım saat filan sürmedi ama herşeyi ölçmüş bi kağıt verdi doktor inceleyecek dedi çıktım sıram geldi tam girdim, ilk başta bi telefondan kaldırmadı kafasını şikayetin ne dedi yandaki sekreter ilk kez geliyo dedi, detaylı çektirdim bi de siz muayene eder misiniz dedim. Tabi dedi, ultrasonundan memnun kaldım detaylı bugün parmaklarını vs saydı göz ağız burun bana da gösterdi. Ayaklarını vs ölçtü. Memnun kaldım valla. Şehir dışından gelicem normal doğum olursa. Yetişirsin korkma dedi. İlaçlarımı göstermeden kendisi yazdırmış verdi reçeteyi bakıcam bi ilaçlara ona göre alıcam. Beslenme kağıdı verdi her ay içinbişi yazıyo, işte köy yoğurdu yumurta ceviz mutlaka hergün ye dedi. Böyle sanırım biraz uzun oldu ama helal et hakkını🙏🙏🥰