Merhabalar ben ayın 1 inde randevu aldım lazer için jilet yap gel dediler bir önceki gittiğim güzellik merkezide kesinlikle jilet vurma diyordu kafam çok karıştı jiletli lazermi mantıklı jiletsiz olan mı?? Bir önceki güzellik merkezine 5 seans gittim hiç dönüş alamadım bu arada.. şimdiki gideceğim yer Eylül Berberoğlu Gaziantep’te giden olupda memnun kalan varsa söyleyebilirmi..?