Mavi46 Aysekyc28 bende ayrıyım canım beni doğuma 3 ay kala bıraktı malum riskli gebelik erken doğum riskim vardı ama az kaldı çok şükür 3 haftam kaldı merak etme zaman çok hızlı geçiyo😊
MerveKaya38 Aysekyc28 Rabb’im sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah bu çektiğimiz sıkıntılar biran önce geçsin inslah ❤️